gästbloggande av http://youaredreaming.blogg.se


hej hej alla fina!

just nu sitter jag, lukas & josefine på min balkong på södermalm o myser.
just nu lyssar vi på imogen heap, det är fint. vi testar löshår på lukas och
sjunger för fulla muggar. vi mår dåligt, kanske lite bättre nu.

vi befinner oss här för popaganda. popaganda är fint! robyn var mysig igår.
vi missade belle and sebastian, jag och josefine, eftersom vi satt här hemma
och pimplade vin. det gick rätt bra ändå! slutet gott, allting gott!

snart ska vi städa upp lite här, ligger skit överallt. sen ska vi duscha o göra
oss redo inför the concretes. jag som ville shoppa innan! tror inte det blir av.
men imorgon :*

nä, tjing tjing alla ni som läser. vi ses nog mer på popaganda!

PÖSS /ejm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0