älskling det vi mest av allt vill ha är någonting som aldrig kan bli vårt



sitter med bebis i mitt knä och läser igenom vad jag ska säga på morgondagens grottvandring. fastän jag hållt en hel del har jag världens sämsta minne. penny har sitt kvällsryck, fast med tuggbenet i munnen blir hon relativt lugn. självklart tappar hon det var och varannan minut och förväntar sig att jag ska böja mig ner och plocka upp det. såg nyss under ytan. valde den framför shutter island, vet dock inte varför. jag har aldrig varit ett särskillt stort fan av persbrandt, fast i denna filmen då han var rätt het. lite konstigt med tanke på att han spelar en nerknarkad idiot. johanna sällström var också sjukt sjukt vacker. nu lyssnar jag på denna låten på repeat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0